Toimitusehdot

Toimitusehdot

 

Verkkokauppa

ATK Pikatukku Oulu Oy (y-tunnus 2763241-1) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Verkkokaupassa näkyvien tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

 

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa tai valitsemalla maksutavaksi lasku (rekisteröityneet yritysasiakkaat). Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Tutustu tarkempiin tilausohjeisiin täältä.

 

Toimitusaika:

Varastosta löytyvien tuotteiden toimitusaika on 1-4 työpäivää. Pyrimme varmistamaan, että meillä on varastossa tuotetta vähintään yksi kappale, jos ilmoitamme, että tuotetta on varastossa. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen ja olemme asiakkaisiin yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse, mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään. Normaalisti toimitamme tuotteemme samana tai seuraavana arkipäivänä, joten tilaus saapuu asiakkaallemme 1-2 päivän kuluessa tilauksesta.

 

Toimitustavat:

Verkkokaupan kautta tulevissa tilauksissa valittavissa oleva toimitustapa on Matkahuollon Lähellä -paketti tai nouto myymälästä. Lähellä -paketilla tilattaessa toimituskulut määräytyvät painon mukaan. Myymälästä noudettaessa toimituskuluja ei tule.


Oulun alueen yritykset voivat lisäksi saada tilauksen paikan päälle toimitettuna. Yli 100 € (alv. 0%) tilauksiin toimitus Oulun alueella veloituksetta. Pienempiin tilauksiin lisätään toimituskulut 5,90€ (alv. 0%). Mikäli haluatte tilauksenne kuljetettuna paikan päälle, valitkaa tilattaessa toimitusvaihtoehdoksi ”Nouto myymälästä” ja ilmoittakaa lisätiedoissa toimitustavaksi ”tuonti paikanpäälle”. Oulun alueen toimitukset käsittävät seuraavat alueet: Keskusta, Höyhtyä, Oulunsuu, Kaukovainio, Nuottasaari, Kaakkuri, Maikkula, Tuira, Puolivälinkangas, Koskela, Pateniemi, Kaijonharju, Myllyoja, Sanginsuu, Korvensuora ja Hiukkavaara. Lisäksi toimitamme tilauksia paikan päälle Oulunsalon ja Kempeleen alueelle.

 

Maksutavat:

Maksutavaksi on valittavissa joko Checkout -verkkomaksupalvelu tai lasku (vain rekisteröityneet yritysasiakkaat). Checkout -verkkomaksut toimivat kaikilla yleisimmillä verkkopankeilla (Nordea, OP, Danske Bank). Laskun maksuehto on 14 päivää netto.

Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

Maksut luottokorteilla

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut..

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Reklamaatiot:

Mikäli olette saaneet väärän tai viallisen tuotteen, olethan meihin välittömästi yhteydessä, jotta asia saadaan selvitettyä kuntoon. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton. Ilmoituksessanne pyydämme ilmoittamaan:


- Palautuksen syyn (mikäli vioittunut tai väärä tuote)
- Tilauksen tiedot (tilausnumero / nimi)

 

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Lisäksi, mikäli olet valinnut toimitustavaksi Matkahuollon Lähelle -paketin,  saat sähköpostiviestin, jonka kautta pääset seuraamaan toimituksen etenemistä. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.